Alice Cooper - Live from the Astroturf (2018)

Label: Good

1. Caught in a Dream (3:21)
  2. Be My Lover (3:32)
  3. I'm Eighteen (3:35)
  4. Is It My Body (2:42)
  5. No More Mr. Nice Guy (3:10)
  6. Under My Wheels (3:02)
  7. School's Out (3:21)
  8. Elected (4:01)
avatar van Wyverex
Deze is vorige week opnieuw uitgekomen. Niet enkel op plaat (waar in de nieuwe versie ook de DVD bij zit) maar ook in een CD/Blu-Ray set. Een must voor al wie fan was/is van de Alice Cooper Group! Het plezier is vanaf de eerste riff terug te horen.

avatar van viking1
Zaterdag op gekleurd vinyl ( apricot, abrikoos) limited edition numbered reissue gekocht. Leuk geheel zit n dvd bij ' n prima setlist maar veelste kort. De alice Cooper group in prima vorm en er komen vele klassiekers voorbij. Lekkere rauwe ruige sound. Zeker een must have zoals hierboven al gemeld.