Grouper - Cover the Windows and the Walls (2007)

Avant-Garde
Label: Root Strata

1. Cover the Windows and the Walls (5:47)
  2. Opened Space (5:22)
  3. Down to the Ocean (6:07)
  4. Heart Current (4:41)
  5. It Feels Alright (6:02)
  6. You Never Came (5:29)
  7. Follow in Our Dreams (2:58)
Sietse
Vandaag de heruitgave binnen gekregen in de post.
Ben echt benieuwd, want volgens mij heb ik deze nog nooit gehoord.

Ik dacht dat ik deze destijds van jou had geladen, maar het zal dus wel niet. Cool. Het gaat alweer hard met die verkoop volgens mij, in ieder geval de cd.

Erg mooi album in ieder geval.

Sietse
pohh dat kan wel, maar ik heb helaas nog niet alles gehoord dat ik op de PC heb staan.
Dan moet ik eerst een jaar vrij nemen vrees ik :

avatar van dj maus
Deze plaat wijkt niet zo heel veel af 'Dragging...', maar persoonlijk vind ik ‘m een stuk overtuigender. Waar ‘Dragging…’ sterk begon maar de aandacht niet lang wist vast te houden, is ‘Cover…’ van het begin tot het eind spannend. Het lijkt meer een eenheid.

Limited, en op vinyl al weer uitverkocht (ook de reïssue) dus voor de zekerheid de cd maar besteld bij het label zelf voor een sympathiek prijsje.