Judas Priest - Genocide (2000)

Label: Gull

1. One for the Road (4:40)
  2. Rocka Rolla (3:05)
  3. Winter (1:31)
  4. Deep Freeze (1:20)
  5. Winter Retreat (3:27)
  6. Cheater (2:57)
  7. Never Satisfied (4:50)
  8. Run of the Mill (8:33)
  9. Dying to Meet You (6:16)
  10. Caviar and Meths (2:00)
  11. Diamonds and Rust (3:26)
  12. Victim of Changes (7:47)
  13. The Ripper (2:50)
  14. Dreamer Deceiver (5:51)
  15. Deceiver (2:40)
  16. Prelude (2:02)
  17. Tyrant (4:28)
  18. Genocide (5:51)
  19. Epitaph (3:08)
  20. Island of Domination (4:32)
Bobiej
Is dit wel een officiele release AGE?
Waarom staat heel Rocka Rolla en Sad Wings of Destiny hierop?
Nogal zinloos dit als band uit te brengen, deze albums hebben de meeste fans al in hun collectie. Maar om het mindere Rocka Rolla aan Sad Wings vast te koppelen?

avatar van AGE-411
Bobiej schreef:
Is dit wel een officiele release AGE?
Waarom staat heel Rocka Rolla en Sad Wings of Destiny hierop?

Kwam deze verschillende malen tegen op het net. Het gaat om een soort verzameling van de 2 eerste albums. Als ik het goed voor heb bestaan er nog zo'n 'gecombineerde' verzamelboxen van judas priest waar het eerder om een heruitgave gaat van oudere album(s) dan over een verzamelalbum.

avatar van Sinner
De band heeft hier ook niets mee te maken. De rechten van zowel Sad Wings als Rock'a Rolla zijn nog altijd bij het Gull label, die te pas en onpas compilaties en heruitgaven uitbrengt. Ook de reden waarom deze twee cd's niet officieel door de band zelf opnieuw zijn geremasterd (zoals wel met de overige albums is gebeurt).

avatar van Lonesome Crow
Ik vind dit wel O.K, ik had die eerste 2 nog niet en heb ze nu voor weinig met zelfs een bonustrack erop (Diamonds and Rust).

Alleen stuitend dat ze bandfotos gebruiken van (schatting) midden jaren 80, slaat echt nergens op.

Rocka Rolla is best goed, staan hele mooie nummers op !