Osees - Protean Threat (2020)

Label: Castle Face

1. Scramble Suit II (2:27)
  2. Dreary Nonsense (1:34)
  3. Upbeat Ritual (2:11)
  4. Red Study (3:12)
  5. Terminal Jape (2:20)
  6. Wing Run (2:06)
  7. Said the Shovel (4:37)
  8. Mizmuth (2:09)
  9. If I Had My Way (2:47)
  10. Toadstool (4:56)
  11. Gong of Catastrophe (4:42)
  12. Canopnr '74 (3:00)
  13. Persuaders Up! (2:23)
avatar van Erikpol
De bandnaam is volgens mij weer veranderd. ze heten nu "Osees"

avatar van Barend G
Erikpol schreef:
ze heten nu "Osees"

no shit Sherlock!

avatar van Erikpol
Barend G schreef:

no shit Sherlock!
bedankt Hans.

Dat stond er niet voor de duidelijkheid.

avatar van Tempel
Maakt me niet uit hoe ze heten, ze leveren weer een bups lekkere tracks af, hoewel ik het hier en daar wat "" moeilijk" vind en "rommelig" tevens komt het woord redundantie bij me op oftewel overtolligheid, wat mij betreft had bij een aantal nummers less is more geweest. Bijvoorbeeld bij Toadstool zitten gekmakende effecten die het voor mij niet mooier maken, of de bel in Gong, die had best net iets eerder mogen stoppen, vandaar nog niet meer dan 3,5, maar potentie zeker. Gong of catastrophe is wel de lekkerste tot nu toe overigens.

avatar van philtuper
Ja, ze producern misschien wel te veel maar het zal Dwuer aan zijn reet roesten. En eerlijk gezegd ook de mijne. Zolang ze nummers blijven knallen als If I Had My Way, Gong of Catastrophe, Canopnr '74 en Terminal Jape zul je mij niet horen klagen.

avatar van Chris de Graaf
Te gekke plaat dit! Bij de laatste zoveel platen van Osees waren er elke keer wel weer één of meerdere nummers die me niet zoveel deden maar deze boeit me van begin tot eind.

Terminal Jape inderdaad, wat een nummer!