Red Hot Chili Peppers - Greatest Hits (1994)

Label: CEMA Special Markets

1. Behind the Sun (4:40)
  2. Johnny Kick a Hole in the Sky (5:10)
  3. Me and My Friends (3:07)
  4. Fire (2:04)
  5. True Men Don't Kill Coyotes (3:38)
  6. Higher Ground (3:21)
  7. Knock Me Down (3:45)
  8. Fight Like a Brave (3:51)
  9. Taste the Pain (4:31)
  10. If You Want Me to Stay (4:05)
avatar van dvdschaaf
Naar mijn idee niet de nummers die je zou verwachten op een verzamel-cd. Ik mis zeker Give it away...

avatar van Oldfart
.......dan blijft er wat over voor de volgende verzamelaar, en zo kunnen we eeuwig blijven melken......

avatar van Lennart_M
DIt album is door EMI uitgebracht, dus ik denk dat ze daar alleen maar nummers op mogen zetten die ze onder hun uitbrachten. Want na Mothers Milk gingen ze weg bij EMI en er staat dus ook geen nummer van na die tijd op.

avatar van Youri
Als je What Hits! uit 1992 en Greatest Hits uit 2003 naast elkaar legt, heb je een mooi overzicht wat The peppers in de afgelopen 25 jaar gemaakt hebben. Maar vooral de reguliere albums zijn erg goed. Californication, By the Way, Blood, Sex, Sugar & Magic zijn hun beste albums.

Stijn_Slayer
Nogal overbodige release, ook hier zeg ik neem de Greatest Hits als je een goede verzamelaar wil.

avatar van kaztor
Als What Hits!? nou al zo goedkoop te krijgen is, wat moet je hier dan in godsnaam mee?