AaRON - Anatomy of Light (2020)

Frankrijk

3. Odyssée (2:41)
  4. Reeds (3:52)
  5. Minuit (3:25)
  6. Fastlane (3:09)
  7. Keep Walking Love (3:10)
  8. Sauvages (3:00)
  9. H.K. (3:47)
  10. Apollo (4:36)
  11. Les Rivières (3:39)
  12. The Flame [Piano Version] (3:08)
avatar van musicfriek
Mocht iemand zich afvragen waar acteur Jean-Claude Van Damme is gebleven, hij speelt de hoofdrol in de video van het nummer Ultrarêve inclusief kickboxposes Moet zeggen dat hij er met zijn bijna 60 jaar er nog erg goed uiziet. Respect. Het nummer zelf is wel aardig, maar loop nog niet erg warm voor deze muziek.

avatar van musicfriek
musicfriek schreef:
maar loop nog niet erg warm voor deze muziek.
En inmiddels dus wel nadat ik de andere singles beluisterd heb. Erg lekkere Franse electropop/dancepop waarbij The Flame en Les Rivières momenteel de uitschieters zijn. Vooral laatstgenoemde klinkt voor mij nu al als een classic en heeft ook een mooie video. Hun debuut uit 2007 heeft nog wel wat stemmen hier, dus die gaan we ook eens proberen.

Nog een leuk feitje over de clip met JVC, zijn dochter Bianca heeft de clip geregisseerd en zijn zoon Kris heeft het camerwerk verricht. De video slaat blijkbaar aan, want die gaat al richting een miljoen views.

avatar van funforremi
Zojuist ook ontdekt dankzij de hitserie Elite. We cut the night kwam daar in voor. Via het waanzinnige Blouson Noir kwam ik bij Ultrareve, inderdaad met JCvD er in. Ook te gek. Benieuwd hoe de rest klinkt, maar ik ben erg enthousiast.