K.A.A.N. & Big Ghost Ltd - All Praise Is Due (2020)

Uitgebracht in eigen beheer

1. Foreword (2:17)
  2. Elevation (3:33)
  3. The Feeling (3:12)
  4. Manifesto (3:52)
  5. Valley of Kings (3:16)
  6. AHundredThousandDollarsAndABenz (3:16)
  7. Selassie (3:19)
  8. Flight (2:39)
  9. Apparitions (4:04)
  10. After Words (2:51)
avatar van overmars89
Ik ben vooral erg te spreken over de producties van Big Ghost L.T.D. Hij laat zien dat hij echt een veelzijdige hip/hop producer is geworden. Ook al zijn het voornamelijk boom bap beats. K.A.A.N. als rapper is aardig. Hij heeft een hele snelle flow. Ik heb daar niet altijd even zin in en het kan af en toe iets te geforceerd aanvoelen.

avatar van Silky & Smooth
Ik ken K.A.A.N. van dit album en ben sindsdien een klein beetje fan van hem. Hij is een erg goede rapper en doet mij soms wat aan Kendrick Lamar denken. De tempowisselingen in zijn raps vind ik heel tof en maken het ook interessant om naar hem te luisteren. Ook Big Ghost Ltd produceert heel sterk. Hij laat hier inderdaad horen dat hij heel veelzijdig is, al ben ik meer fan van zijn werk met artiesten als K.A.A.N. en nu ook UFO Fev dan de mensen van bijv. Da Cloth.

Mooie hoes trouwens!