Allman Brothers Band - Warner Theatre, Erie, PA 7-19-05 (2020)

geen stemmen

Blues / Rock
Uitgebracht in eigen beheer

1. Mountain Jam (12:10)
  2. Statesboro Blues (5:15)
  3. Firing Line (6:46)
  4. Good Morning Little School Girl (12:48)
  5. Midnight Rider (3:27)
  6. The High Cost of Low Living (9:33)
  7. Trouble No More (3:43)
  8. Mountain Jam [Reprise] (9:30)
  9. Melissa (6:22)
  10. The Night They Drove Old Dixie Down (5:05)
  11. Don't Keep Me Wondering (4:37)
  12. Into the Mystic (5:14)
  13. Dreams (11:12)
  14. Leave My Blues at Home (2:40)
  15. Jabuma (16:39)
  16. Leave My Blues at Home [Reprise] (3:55)
  17. Don't Thnk Twice, It's All Right (5:44)

met Susan Tedeschi

18. Jessica (16:14)
  19. One Way Out (6:01)

avatar van Mssr Renard
Dit lijkt mij een ontzettend interessante liveplaat.

De setlist is samengesteld door Warren Haynes en kent drie covers die ik in elk geval nog niet eerder heb gehoord: The Night They Drove Old Dixie Down (The Band), Into the Mystic (Van Morrison) en Don't Think Twice, It's All Right. JaBuMa staat voor Jaimoe, Butch en Marc en is een drumsolo. Good Morning Little Schoolgirl is een hele bluesstandard van J.L. Williamson, en dan hebben we alle nummers wel besproken, want de rest is gewoon standaard ABB-materiaal.

Openen met Mountain Jam is sowieso een interessante keuze, waaruit ik kan opmaken dat de plaat een echt jam-karakter zal hebben. De wat kortere songs Midnight Rider, Melissa, High Cost of Low Living vind ik ook erg fijn. Er staat verder niet heel veel materiaal van Hittin' the Note op (High Cost en Firing Line)

Ik ben ook erg benieuwd naar de songlengtes, ik hoop dat Jessica een uitgebreide jam is