Dionne Warwick - The Sensitive Sound of Dionne Warwick (1965)

Soul
Label: Scepter

1. Unchained Melody (4:12)
  2. Who Can I Turn To (3:10)
  3. How Many Days of Sadness (3:21)
  4. Is There Another Way to Love You (2:30)
  5. Where Can I Go Without You (3:05)
  6. You Can Have Him (4:01)
  7. Wives & Lovers (3:04)
  8. Don't Say I Didn't Tell You So (3:23)
  9. Only the Strong, Only the Brave (2:19)
  10. Forever My Love (2:16)
  11. That's Not the Answer (2:05)
avatar van jorro
Dit album bevat maar weinig nummers waar ik echt blij van word, Het is nogal zware kost wat er hier wordt voorgeschoteld. Alleen Where Can I Go Without You, You Can Have Him en afsluiter That's Not the Answer brengen wat luchtigheid en ontspanning.
Van Unchained Melody schijnen meer dan 500 covers te zijn gemaakt, Ook dat nummer wordt hier in een zware jas gehesen.
Feit blijft dat alle nummers perfect worden gezongen. Goede zangeres, minder fijn repertoire.
Kortom een kleine voldoende voor dit album dat op 46 staat in de 100 Greatest Albums of 1965 en 170 in BestEverAlbums 1965.