Marillion - Forum London, England (2006)

Alternatieve titel: 5 December 2005

Label: Front Row Club

1. Intro (1:08)
  2. An Accidental Man (5:57)
  3. You're Gone (7:31)
  4. Beautiful (5:36)
  5. Gazpacho (6:44)
  6. Enlightened (4:19)
  7. Genie (7:01)
  8. Fantastic Place (6:17)
  9. Out of This World (7:49)
  10. Easter (6:55)
  11. [Jam] (1:41)
  12. The Party (6:05)
  13. Drilling Holes (4:49)
  14. Quartz (8:50)
  15. The Damage (4:36)
  16. Mad (4:40)
  17. Go (6:49)
  18. King of Sunset Town (7:20)
  19. Seasons End (8:46)
  20. Cathedral Wall (6:50)
  21. Separated Out (5:26)
  22. Neverland (12:26)
  23. Rudolf the Red Nosed Reindeer (1:16)
  24. Erin Marbles (3:50)
avatar van vigil
Zeer goede geluidskwaliteit en een fantastische setlist met heel veel persoonlijk favorieten buiten de geijkte namen die niet al vaak (of soms zelfs weinig) voorbij komen zoals Genie, King of Sunset, Seasons End, Drilling Holes en The Party. Bij die laatste is het enkel jammer dat H meent iets aan de tekst de moeten veranderen waardoor het "grappiger" wordt maar daar is het liedje misschien niet helemaal voor.

avatar van musicborst
geplaatst:
In een periode zonder live concerten van deze band ben ik maar eens begonnen met het afluisteren van het gedeelte van deze FRC serie cd's die ik nog nooit beluisterd heb. Meer dan de helft van de 43 schat ik zo. Beetje moeilijk na te trekken, wat ik beluisted heb heeft een stem maar hier op MuME staan de FRC dwars door alle overige live releases, een beetje onoverzichtelijk zeg maar. Maar wat geeft het?
Van wat ik wel beluisterd heb kan ik me herinneren dat die niet zo goed klonken als deze. Prima setlist ook, cd mag blijven!