Gilbert O'Sullivan - Piano Foreplay (2003)

Ierland
Label: EMI

1. If Never Rains But It Pours (4:28)
  2. Barking Up the Wrong Tree (4:01)
  3. Make My Day (3:02)
  4. God Forbid (3:14)
  5. Conversation with the Flying Plates (4:33)
  6. I Gave Mine to You (3:14)
  7. A Love So (2:50)
  8. You Me and the Garden Post (4:14)
  9. Parrish (2:52)
  10. What's It All Supposed to Mean (3:59)
  11. Answers on a Postcard (3:34)
  12. Will I Do (3:02)
  13. World of Work (6:30)
avatar van dynamo d
Veel te lage waardering hier op MuMe. Erg fijn album van de Ierse zanger Gilbert O'Sullivan. In de jaren '70 scoorde hij (ook) in Nederland een aantal nummer 1 hits. Op Piano Foreplay staat zijn - naar mijn mening - beste nummer, namelijk What's It All Supposed to Mean. Verder bevalt mij You Me and the Garden Post erg goed.

avatar van E-Clect-Eddy
Eens dat de waardering voor dit album te laag is.

Discogs zegt Pop Rock Vocal en ja dat kan je eigenlijk wel zeggen over al het werk dat ik van Gilbert ken.

Het albums voelt wat Jazzy aan door de blazers op een aantal nummers, ook het tempo in veel nummers is erg relaxt en dus geschikt voor later op de avond.