Marc Shaiman & Scott Wittman - Hairspray: Original Broadway Cast Recording (2002)

geen stemmen

Label: Sony

1. Marissa Jaret Winokur en Original Broadway Cast of Hairspray - Good Morning Baltimore (3:40)
  2. Clarke Thorell en Original Broadway Cast of Hairspray - The Nicest Kids in Town (2:36)
  3. Marissa Jaret Winokur, Laura Bell Bundy, Kerry Butler en Original Broadway Cast of Hairspray - Mama, I'm a Big Girl Now (3:18)
  4. Marissa Jaret Winokur en Original Broadway Cast of Hairspray - I Can Hear the Bells (4:04)
  5. Linda Hart, Marissa Jaret Winokur, Kerry Butler, Danelle Eugenia Wilson en Original Broadway Cast of Hairspray - (The Legend of) Miss Baltimore Crabs (2:53)
  6. Matthew Morrison, Marissa Jaret Winokur en Original Broadway Cast of Hairspray - It Takes Two (3:06)
  7. Marissa Jaret Winokur, Harvey Fierstein, Shayna Steele, Kamilah Martin en Judine Richárd - Welcome to the 60's (3:57)
  8. Corey Reynolds, Danelle Eugenia Wilson en Original Broadway Cast of Hairspray - Run and Tell That! (3:49)
  9. Mary Bond Davis, Marissa Jaret Winokur, Harvey Fierstein, Dick Latessa, Linda Hart en Original Broadway Cast of Hairspray - Big, Blonde and Beautiful (4:36)
  10. Jackie Hoffman, Linda Hart, Harvey Fierstein, Laura Bell Bundy, Danelle Eugenia Wilson, Mary Bond Davis, Kerry Butler, Marissa Jaret Winokur en Original Broadway Cast of Hairspray - The Big Dollhouse (3:15)
  11. Marissa Jaret Winokur - Good Morning Baltimore [Reprise] (1:34)
  12. Dick Latessa en Harvey Fierstein - (You're) Timeless to Me (4:09)
  13. Matthew Morrison, Marissa Jaret Winokur, Corey Reynolds, Kerry Butler en Original Broadway Cast of Hairspray - Without Love (4:26)
  14. Mary Bond Davis, Shayna Steele en Original Broadway Cast of Hairspray - I Know Where I've Been (4:01)
  15. Clarke Thorell en Original Broadway Cast of Hairspray - (It's) Hairspray (2:11)
  16. Laura Bell Bundy en Original Broadway Cast of Hairspray - Cooties (1:31)
  17. Marissa Jaret Winokur, Matthew Morisson, Kerry Butler, Corey Reynolds, Harvey Fierstein, Mary Bond Davis, Laura Bell Bundy, Linda Hart en Original Broadway Cast of Hairspray - You Can't Stop the Beat (5:49)

Er zijn bij dit album nog geen berichten geplaatst.