Stevie Nicks - Live in Concert: The 24 Karat Gold Tour (2020)

Label: BMG

1. Gold and Braid (4:48)
  2. If Anyone Falls (3:59)
  3. Stop Draggin' My Heart Around (4:22)
  4. Belle Fleur (4:30)
  5. Gypsy (4:16)
  6. Wild Heart / Bella Donna (5:57)
  7. Enchanted (3:20)
  8. New Orleans (6:04)
  9. Starshine (3:49)
  10. Moonlight (A Vampire's Dream) (8:25)
  11. Stand Back (5:57)
  12. Crying in the Night (2:55)
  13. If You Were My Love (5:01)
  14. Gold Dust Woman (11:09)
  15. Edge of Seventeen (9:43)
  16. Rhiannon (5:41)
  17. Landslide (4:57)
avatar van VDB79
Geen reacties nog op deze release. Toch echt een aanrader hoor. Geweldige live show met ijzersterke band en een mooie deep dive door het oeuvre van Mevr. Nicks. Wordt binnenkort ook op vinyl gereleased.

avatar van Cannabooze
Onlangs deze parel gekregen voor mijn verjaardag; op transparant vinyl.

De vinyl versie kent een andere volgorde. Dit zal meer een plaatkant-technische reden hebben, dan een bewuste keuze. Op de vinyl versie zijn de nummers ook iets korter. Of dat hem zit in het 'wegknippen' van applaus?
Mij stoort het in ieder geval niet. Wat overblijft zijn fantastische live uitvoeringen.

Mooie live plaat van Stevie Nicks met inderdaad een geweldige begeleidingsband. Vooral de uitvoering van Gold Dust Woman is wonderschoon en is m.i. het hoogtepunt van dit album. Een dikke 4,5.

avatar van davevr
Eigenlijk moet je Stevie live horen. Dan pas komt ze echt tot recht. Ik vind wel dat haar stem niet meer zo sterk is in Chicago.