Cut Beetlez - What Beetlez? (2020)

Finland
Label: AE

1. Sucka Ducka (4:02)

met The Good People

2. Rolling with Guilty (3:54)

met Guilty Simpson

met J-Live

8. MF Beetlez (1:29)
  9. Never Negative (3:02)

met The Good People

10. The Piano Song (2:53)

met Oxygen

11. Jump Outta Speakers (3:45)

met El Da Sensei

12. Bars (1:30)

met Reks

13. Good Matafakas (3:14)

met The Good People

14. Droppin' Needles (3:11)

met Soundsci

15. What Beetlez? (2:26)

met Truck en Retna

avatar van -SprayIt-
Zeer lekkere plaat, dikke aanrader!

avatar van MAS
MAS
Een hele fijne boombap plaat met leuk DJ werk en MC's die ik allemaal wel kan waarderen. Doordat de plaat enigzins rommelig is, verwacht ik wel dat ik deze niet heel vaak meer ga beluisteren.

avatar van Harderwiek
Prima plaat waar de hiphop passie goed te horen is en eigenlijk alles van de plaat wel goed in elkaar zit. Toch weet mij helaas niet te overtuigen en krijg ik nergens echt een enthousiast gevoel bij dit album. Misschien zijn het de verschillende MC's, of de DJ kunsten die ik niet per se kan waarden. Ik verwacht het ieder geval niet nog een keer op te zetten. Rolling with Guilty is overigens wel echt een heerlijke banger, die ik verwacht nog wel eens te gaan draaien!