Charles Webster - Decision Time (2020)

Dance
Label: Dimensions

1. Burning (5:55)

met Sio

2. This Is Real (6:33)

met Shara Nelson

3. We Belong Together (5:06)

met Thandi Draai

8. Secrets Held (6:41)

met Emilie Chick

9. The Spell (3:58)

met Ingrid Chavez

10. The Second Spell (6:33)

met Ingrid Chavez

ohmusica
Vandaag vijf sterren voor dit album in de Volkskrant. Als je dan gaat luisteren begrijp je waarom. Of je nu hier van houdt of niet, wél een heel gave productie zonder dat het gladjes klinkt. Oorstrelende clubmuziek, dim de lichten!,

Gisteren getipt door een vriend van me.
Klinkt fijn, Tricky meets Jamie XX.
Zo zou maar eens kunnen zijn dat ik deze op vinyl ga aanschaffen.
Er is ook een burial remix van the Spell, erg indrukwekkend.

Poa
Dit zit goed in elkaar zit en is zo te horen met passie geproduceerd, maar gemiddeld gezien zijn de vocalen me gewoon te zoet en te dik erbovenop. Ik had liever dat meer zo klonk als Secrets Held: mooie, subtiele en broeierige track.

De tweede helft van The Second Spell speelt trouwens wel érg leentjebuur bij Burial.

avatar van Gyzzz
Poa schreef:

Volgens pitchfork is Burial dan ook 'co-producer' van die track

Poa
Ah, dat verklaart het inderdaad.