Hans Zimmer - No Time to Die (2021)

Duitsland
Score
Label: Decca

1. Gun Barrel (0:55)
  2. Matera (1:59)
  3. Message from an Old Friend (6:35)
  4. Square Escape (2:06)
  5. Someone Was Here (2:56)
  6. Not What I Expected (1:24)
  7. What Have You Done? (2:14)
  8. Shouldn't We Get to Know Each Other First (1:21)
  9. Cuba Chase (5:40)
  10. Back to MI6 (1:30)
  11. Good to Have You Back (1:17)
  12. Lovely to See You Again (1:25)
  13. Home (3:45)
  14. Norway Chase (5:06)
  15. Gearing Up (2:53)
  16. Poison Garden (3:58)
  17. The Factory (6:42)
  18. I'll Be Right Back (4:59)
  19. Opening the Doors (2:44)
  20. Final Ascent (7:25)
  21. Billie Eilish - No Time to Die (4:04)

avatar van Michiel Cohen
Hans is wel in vorm in 2021.

avatar van thomzi50
Het moet gezegd: in de film werkte de muziek uitstekend. Als score vind ik het een wat mindere, zo op het eerste gehoor wel vrij veel bekende Zimmer-motieven en -thema's - al zit het niet slecht in elkaar.

GothamCity
1 van de slechtste soundtracks die Zimmer ooit gemaakt heeft, het klinkt allemaal heel cliché.

avatar van thomzi50
Goh, en dat geldt niet voor (veel) andere Zimmer-soundtracks?

avatar van Michiel Cohen
GothamCity schreef:

Is James Bond niet cliché? Zimmer heeft gewoon de muziek gemaakt die bij de film past.

Toen ik de film aan het kijken was wist ik niet dat hans zimmer deze score gemaakt had. tijdens de film dacht ik op sommige momenten dat ik stukken van iets bekent herkende. nu ik zie da het van hans komt verschiet ik daar ook niet van, maat ik had het liever niet herkent. muziek in de film past er goed bij.

Wat een vreselijke score

Ik ben een Hans Zimmer fan, maar ik ben van mening dat Hans Zimmer hier niet aan had moeten beginnen. Het was heel erg “Hans Zimmer” waardoor er niet echt een bond score te horen was.

Ik denk dat Thomas Newman de beste was na John Barry. Die bracht veel bond thema’s terug, of bracht muziek terug naar het thema.