James Blake - Before (2020)

Electronic
Label: Polydor

1. I Keep Calling (4:05)
  2. Before (4:47)
  3. Do You Ever? (3:44)
  4. Summer of Now (4:11)
Na wat losse singles nu een EP (waar de betreffende singles niet op staan). het is wat dansbaarder allemaal en daarmee gaat Blake terug naar zijn tijd als dj in clubs.

Het klinkt mij prettig in de oren. Minder afstandelijk (of koeltjes) dan we gewend zijn en het is moeilijk stilzitten op deze manier. Wel fijn in tijden waar stilzitten bijna de norm is geworden helaas.

Blake komt ontspannen over. Eigenlijk jammer dat het bij een EP is gebleven: hier had ik best een heel album lang naar kunnen luisteren.

avatar van -SprayIt-
Fijn kwartet aan tracks, lekker sfeertje. Hier zou ik ook wel een heel album van lusten.