Fischer-Z - The Worker (1997)

Alternatieve titels: Fischer-Z | The Gold Collection

Label: Disky

1. Pretty Paracetamol (3:58)
  2. Acrobats (2:41)
  3. The Worker (3:33)
  4. Spiders (1:43)
  5. Remember Russia (3:35)
  6. The French Let Her (3:19)
  7. Lies (3:57)
  8. Wax Dolls (2:46)
  9. Headlines (3:24)
  10. Nice to Know (2:52)
  11. Billy and the Motorway Police (2:12)
  12. Lemmings (3:01)
  13. Limbo (2:16)
  14. Marliese (3:49)
Ik blijf het jammer vinden dat So Long hier niet op staat, anders was het een goede verzamelaar geweest.

avatar van Paap_Floyd
Dit is eigenlijk gewoon "Word Salad" met 2 extra nummers.

Dat wist ik dus niet; is deze dan speciaal voor het buitenland uit gebracht?

avatar van Paap_Floyd
Ik heb werkelijk geen idee.

avatar van vigil
is gewoon een Disky verzamel cd, zoals ze er zoveel hebben. Misschien niet zo netjes maar ach voor weinig heb je wel een goede cd eigenlijk.

bikkel
Lekkere toch wat onderschatte band ontstaan uit de New Wave.
Kloppend hart is John Watts, die met zijn eigenzinnige manier van componeren en zong zoals niemand dat deed, het duidelijkst zijn stempel drukte op deze band.
Hun albums waren gewoon heel aardig en de singles aanstekelijk.
Van stevige rock, tot ska en melodrama.
Tekstueel heel eigen en apart. Het ontbreken van So Long en Roomsrevice is een jammerlijke misser. Als overzicht waar dit album voor door lijkt te gaan, hadden deze 2 niet mogen ontbreken.