Andrew Lloyd Webber & Glenn Slater - Love Never Dies (2010)

geen stemmen

Label: Really Useful

1. Sally Dexter en Niamh Perry - Prologue (4:10)
  2. The Coney Island Waltz (3:34)
  3. Sally Dexter en Niamh Perry - That's the Place That You Ruined, You Fool! (0:38)
  4. Concept Album Cast of Love Never Dies - Heaven by the Sea (1:52)
  5. Summer Strallen, Sally Dexter en Concept Album Cast of Love Never Dies - Only for Him / Only for You (3:53)
  6. The Ayrie (1:43)
  7. Ramin Karimloo - Till I Hear You Sing (4:19)
  8. Summer Strallen, Sally Dexter en Ramin Karimloo - Giry Confronts the Phantom / 'Til I Hear You Sing [Reprise] (4:33)
  9. Joseph Millson, Charlie Manton en Concept Album Cast of Love Never Dies - Christine Disembarks (2:28)
  10. Niamh Perry, Adam Jones, Adam Pearce, Joseph Millson, Charlie Manton en Concept Album Cast of Love Never Dies - Arrival of the Trio / Are You Ready to Begin? (1:49)
  11. Sierra Boggess, Joseph Millson en Charlie Manton - What a Dreadful Town!... (2:28)
  12. Sierra Boggess en Charlie Manton - Look with Your Heart (4:32)
  13. Sierra Boggess en Ramin Karimloo - Beneath a Moonless Sky (7:33)
  14. Sierra Boggess en Ramin Karimloo - Once Upon Another Time (2:50)
  15. Charlie Manton, Sierra Boggess en Ramin Karimloo - "Mother Please, I'm Scared!" (1:15)
  16. Summer Strallen, Sally Dexter, Sierra Boggess, Joseph Millson, Charlie Manton en Concept Album Cast of Love Never Dies - Dear Old Friend (6:12)
  17. Charlie Manton, Niamh Perry, Adam Jones, Adam Pearce en Ramin Karimloo - Beautiful (3:32)
  18. Ramin Karimloo en Charlie Manton - The Beauty Underneath (4:35)
  19. Ramin Karimloo, Sierre Boggess en Sally Dexter - The Phantom Confronts Christine (7:22)
  20. Entr'Acte (3:17)
  21. Joseph Millson, Summer Strallen en Concept Album Cast of Love Never Dies - Why Does She Love Me? (6:38)
  22. Joseph Millson en Ramin Karimloo - Devil Take the Hindmost (3:51)
  23. Concept Album Cast of Love Never Dies - Heaven by the Sea (2:27)
  24. Niamh Perry, Adam Jones, Adam Pearce en Concept Album Cast of Love Never Dies - Ladies...Gents! / The Coney Island Waltz [Reprise] (1:23)
  25. Summer Strallen, Niamh Perry, Adam Jones, Adam Pearce en Concept Album Cast of Love Never Dies - Bathing Beauty (4:03)
  26. Summer Strallen en Sally Dexter - "Mother, Did You Watch?" (1:15)
  27. Sierra Boggess, Joseph Millson, Charlie Manton en Ramin Karimloo - Before the Performance (9:31)
  28. Charlie Manton, Joseph Millson, Ramin Karimloo, Sally Dexter, Summer Strallen en Concept Album Cast of Love Never Dies - Devil Take the Hindmost (2:55)
  29. Sierra Boggess - Love Never Dies (6:10)
  30. Ramin Karimloo, Sierra Boggess en Joseph Millson - "Ah, Christine!..." (2:29)
  31. Sierra Boggess, Ramin Karimloo, Sally Dexter, Niamh Perry en Adam Pearce - "Gustave! Gustave!..." (4:58)
  32. Summer Strallen, Sierra Boggess, Ramin Karimloo, Sally Dexter en Charlie Manton - "Please Miss Giry, I Want to Go Back..." (14:21)

Er zijn bij dit album nog geen berichten geplaatst.