Laurence O'Keefe - Bat Boy: Original Cast Recording (2001)

geen stemmen

Label: RCA Victor

1. Daria Hardeman, Doug Storm, Jim Price, Kaitlin Hopkins, Trent Armand Kendall, Kathy Brier, Kerry Butler, Richard Pruitt en Sean McCourt - Hold Me, Bat Boy (3:29)
  2. Deven May, Kaitlin Hopkins, Kerry Butler en Richard Pruitt - Christian Charity (2:42)
  3. Deven May, Kaitlin Hopkins en Kerry Butler - Ugly Boy (1:13)
  4. Deven May, Doug Storm en Kerry Butler - Whatcha Wanna Do? (2:12)
  5. Deven May en Kaitlin Hopkins - A Home for You (3:18)
  6. Daria Hardeman, Doug Storm, Jim Price, Kathy Brier, Richard Pruitt en Trent Armand Kendall - Another Dead Cow (1:45)
  7. Daria Hardeman, Doug Storm, Jim Price, Kaitlin Hopkins, Kathy Brier, Kerry Butler, Richard Pruitt, Sean McCourt en Trent Armand Kendall - Dance with Me, Darling (3:53)
  8. Daria Hardeman, Doug Storm, Kathy Brier en Trent Armand Kendall - Mrs. Taylor's Lullaby (0:48)
  9. Daria Hardeman, Deven May, Doug Storm, Jim Price, Kaitlin Hopkins, Kathy Brier, Kerry Butler, Richard Pruitt, Sean McCourt en Trent Armand Kendall - Show You a Thing or Two (5:23)
  10. Daria Hardeman, Doug Storm, Jim Price, Kathy Brier, Richard Pruitt, Sean McCourt en Trent Armand Kendall - Christian Charity [Reprise] (1:26)
  11. Deven May en Sean McCourt - A Home for You [Reprise] (1:22)
  12. Daria Hardeman, Deven May, Doug Storm, Jim Price, Kaitlin Hopkins, Kathy Brier, Kerry Butler, Richard Pruitt, Sean McCourt en Trent Armand Kendall - Comfort and Joy (5:12)
  13. Daria Hardeman, Deven May, Doug Storm, Jim Price, Kathy Brier, Richard Pruitt en Trent Armand Kendall - A Joyful Noise (2:00)
  14. Deven May - Let Me Walk Among You (3:10)
  15. Daria Hardeman, Deven May, Doug Storm, Jim Price, Kaitlin Hopkins, Kathy Brier, Kerry Butler, Richard Pruitt en Trent Armand Kendall - A Joyful Noise [Reprise] (1:12)
  16. Kaitlin Hopkins en Kerry Butler - Three Bedroom House (3:42)
  17. Daria Hardeman, Deven May, Doug Storm, Jim Price, Kaitlin Hopkins, Kathy Brier, Kerry Butler, Richard Pruitt, Sean McCourt en Trent Armand Kendall - Children, Children (3:50)
  18. Deven May en Kerry Butler - Inside Your Heart (3:20)
  19. Daria Hardeman, Deven May, Doug Storm, Jim Price, Kaitlin Hopkins, Kathy Brier, Kerry Butler, Richard Pruitt, Sean McCourt en Trent Armand Kendall - Apology to a Cow (2:49)
  20. Deven May en Kerry Butler - Finale: I Imagine You're Upset (3:36)
  21. Deven May en Kerry Butler - Finale: I am Not a Boy (0:32)
  22. Daria Hardeman, Deven May, Doug Storm, Jim Price, Kaitlin Hopkins, Kathy Brier, Kerry Butler, Richard Pruitt, Sean McCourt en Trent Armand Kendall - Hold Me, Bat Boy [Reprise] (2:03)

Er zijn bij dit album nog geen berichten geplaatst.