King Hannah - Tell Me Your Mind and I'll Tell You Mine (2020)

Rock / Pop
Label: City Slang

1. And Then Out of Nowhere, It Rained. (1:43)
  2. Meal Deal (7:50)
  3. Bill Tench (5:10)
  4. Crème Brûlée (6:28)
  5. The Sea Has Stretch Marks (4:34)
  6. Reprise (Moving Day) (4:12)
avatar van brt
brt
De vrouwelijke Kevin Morby?
Lekker EP’tje in elk geval!

avatar van musicfriek
Oeh, deze draait nu, heel erg fijn! Meal Deal en Crème Brûlée

Kevin Morby ook eens checken dan.

avatar van Elbow
Toch wel een fantastisch EP debuut van dit duo uit Liverpool. Traag, vooruit kabbelende songs waar de melodie nu en dan dromerig wordt door de gitaar solo’s op het einde. Voor fans van Adrianne Lenker, Phoebe Bridgers, en Loma. Nu en dan hoor ik echo’s van The Pretenders... Veel belovend debuut net zoals Porridge Radio. Enige smet bij dit debuut, te weinig nummers

avatar van O.B.B.
Afgelopen dagen behoorlijk op repeat gehad. Zo´n half uurtje muziek is ook veel te krap. Fijne gitaar gedragen songs. Doet het lekker op de achtergrond maar ik wordt telkens toch gepakt door die solo's. Deze tillen dit plaatje uiteindelijk naar een hoger niveau. Smaakt naar meer..

avatar van galleryplay
Sound prima maar het geheel is toch wel wat eenzijdig. Als je niet goed oplet lijkt het alsof er 1 lang nummer langs komt.
Ruime voldoende, dat wel.

avatar van AOVV
Late ontdekking, met dank aan Mausie, die 2020 even verwarde met 2021 in het Maak Kennis met...-topic.

Neen, gelukkig maar, want dit is fraai. Vooral de nummers van langere adem weten me erg te charmeren.

avatar van AOVV
Veelbelovend debuut; hoewel als EP uitgebracht, beschouw ik dit wel als een volwaardige plaat met 6 tracks in een halfuur. Zoals eerder gezegd maken vooral de 2 langere tracks indruk, al mag er soms iets meer variatie in voorkomen. Vooral Meal Deal vind ik erg fraai.

3,5 sterren

avatar van DjFrankie
Toffe plaat, maar was geweldig geweest als alle nummers super waren, nu zijn er 3 briljantjes
Bill Tench, Meal Deal en Creme Brulee.

Goeie sound, de solo's geven me steeds weer kippenvel. En dit voor een eerste LP, ben benieuwd.

avatar van coldwarkids
Kippenvel bij Bill Tench! Heerlijk broeierig. Fijne solo's!