Richard M. Sherman & Robert B. Sherman - Over Here!: Original Broadway Cast Recording (1974)

Alternatieve titel: America's Big Band Musical

geen stemmen

Label: Columbia

1. Beat Begins (Overture) (3:16)
  2. Maxene Andrews, Patty Andrews en Original Broadway Cast of Over Here! - Over Here! (2:17)
  3. Original Broadway Cast of Over Here! - Buy a Victory Bond (3:08)
  4. Jimmy Weston en Original Broadway Cast of Over Here! - Since You're Not Around (0:39)
  5. John Driver en April Shawhan - My Dream for Tomorrow (3:03)
  6. Maxene Andrews en Original Broadway Cast of Over Here! - Charlie's Place (2:32)
  7. MacIntyre Dixon, William Griffs en Douglas Watson - Hey Yvette / the Grass Grows Green (3:06)
  8. Patty Andrews en Original Broadway Cast of Over Here! - Good-Time Girl (2:55)
  9. Janie Sell en Original Broadway Cast of Over Here! - Wait for Me, Marlena (3:57)
  10. Maxene Andrews, Patty Andrews, Janie Sell en Original Broadway Cast of Over Here! - We Got It! (2:43)
  11. Maxene Andrews, Patty Andrews en Original Broadway Cast of Over Here! - Wartime Wedding (2:18)
  12. Samuel E. Wright - Don't Shoot the Hooey to Me, Louie (2:27)
  13. Patty Andrews en Original Broadway Cast of Over Here! - Where Did the Good Times Go? (3:26)
  14. Phyllis Somerville, John Travolta en Original Broadway Cast of Over Here! - Dream Drummin' / Soft Music (4:04)
  15. Maxene Andrews, Patty Andrews en Janie Sell - Big Beat (2:48)
  16. Maxene Andrews, Patty Andrews en Original Broadway Cast of Over Here! - No Goodybyes (2:20)

Er zijn bij dit album nog geen berichten geplaatst.