Billy Danze & TooBusy - The Listening Session (2020)

Label: Webusy

1. Don't Believe Ya (3:13)
  2. Gotham (3:43)

7. One to Grow On (2:39)

met Havoc

8. Take a Step (3:10)

met DJ Premier

9. The Beginning [Interlude] (0:32)

met Lil Fame en M.O.P.

10. That Time (3:09)

met Lil Fame en M.O.P.

11. Don't Want It (3:32)
  12. Respect Some Shit (2:44)

met Daz Dillinger

13. Worship the Ground (3:28)

met Cormega

avatar van overmars89
Lekker op zijn tijd. Een soulvol 90's geinspireerd hip/hop album met weinig poespas. Nergens echt heel verheffend, maar wel een fijne listen.

avatar van Deranged
Ja voor mij is dit een classic, echt keihard.

Ligt me eigenlijk beter dan welke M.O.P. release ook terwijl ik ze ooit nog had afgeschreven omdat ze naar mijn idee destijds nergens meer naar klonken.

Duidelijk bij deze dat deze man altijd de dragende factor is geweest voor de mensen om hem heen.

Staat als een huis hier met zijn volwassen diepe bas geluid.

Tof zijn ook de videoclips waar hij erbij loopt als iemand zijn vader op ouderavond ondertussen die vlammende bars spittende, legend.