Lusine Icl - Language Barrier (2007)

Electronic
Label: Hymen

1. Headwind (4:49)
  2. Caught in the Middle (3:37)
  3. A Day Apart (8:35)
  4. Stones Throw (4:46)
  5. 520 at 8:30 (5:57)
  6. Jetstream (6:01)
  7. Without Standing (7:01)
  8. On the Line (6:02)
  9. 30 Days and Counting (7:27)
avatar van KampF
Maakte ze bij hymen maar meer van dit soort platen

avatar van KampF
Dit kan wel eens naar een 4,5* gaan, dit is mijn Tim Heckertje, of Fenneszje van 2007. Goede jongen.

avatar van IchBinEinOiseau
Mijn eerste kennismaking met de man, en meteen raak. Een rustgevend klankontwerp dat ochtendbeelden oproept. Het voelt aan als rustig ontwaken in een koel zwembad, terwijl de hele wereld zich naar zijn werk rept.

avatar van popstranger
Muziek die je opzet terwijl je gewoon voor je uit staart en mijmert. Mooi combinatie tussen stevige synthpatronen, gitaarpartijen en field recordings. Vandaag op een vrije dag deze continu laten doorspelen terwijl de wereld gewoon verder draait.