Ringo - Zoom In (2021)

Label: Universal

1. Here's to the Nights (4:05)
  2. Zoom in Zoom Out (3:57)
  3. Teach Me to Tango (3:07)
  4. Waiting for the Tide to Turn (3:54)
  5. Not Enough Love in the World (4:16)
avatar van Poles Apart
Paul heeft wat nieuws uit, dus Ringo kan niet achterblijven.

Here's To The Nights

avatar van echoes
Met een hele lijst beroemde muzikanten, waaronder backing vocals by Paul.

avatar van devel-hunt
Paul een rockdown, Ringo een rockdown. Leuk dat ook Ringo Starr nog bezig is, 80 inmiddels, ook niet echt een standaard oude bejaarde. Het jetset leven in Beverly Hills heeft hem geen windeieren gelegd. Niemand verwachte na The Beatles iets van hem, maar na al die jaren staat hij er nog steeds en heeft hij een behoorlijke staat van dienst als solo artiest opgebouwd, waarmee hij zelfs de rock and roll hall of Fame behaalde.
Goede platen maakt hij al lang niet meer, zeker sinds hij ze zelf produceert klinkt alles inwisselbaar, in tegenstelling tot McCartney heeft Starr een hele goede producer nodig, maar het verschil tussen die 2 is inmiddels dat McCartney nog net zo ambitieus is als 40 jaar geleden terwijl Starr muziek meer ziet als een leuk tijdverdrijf met wat vrienden.