[email protected] - Nuisance (1995)

Label: Laurel

9. The One
  10. Stardust
  11. Piece of Me
  12. Stardust [Reprise]
Menswear was ook al zo'n hippe band in de hoogtijdagen van de britpop. I'll manage somehow was voor mij het mooie liedje en Daydream de catchy single. Misschien moet ik Nuisance maar weer eens draaien.

In de Britpop hoogtij-dagen vond ik dit een alleraardigste cd. Nu blijkt dat het ook zeker niet meer was. Ze dreven lekker mee op de hype, maar behoorden zeker niet tot de aanvoerders.

avatar van starbright boy
Matige britpop wat mij betreft. Het is nooit wat geworden tussen en mij en deze band.

Het bandje wat je eigenlijk niet goed mocht vinden, maar vaak stiekem wel vond. Ik wel in ieder geval. Zeker niets hoogstaands, maar nog altijd errug prettig!

fastpulseboy
indertijd niet zo bijzonder........maar nu weer eens geluisterd en eigenlijk met terugwerkende kracht toch best wel goed hoor!

avatar van starsailor
Ja, best wel aardig.
Heb ze ook nog 1x live hier gezien en was verdomd goed.

avatar van vigil
Geinige Britpopband die fris en fruitige muziek maakte. Ze namen zich in tegenstelling tot veel bands uit het genre niet zo serieus en dat is ook wel eens lekker.