Teen Creeps - Forever (2021)

Belgiƫ

8. Forever (4:24)
  9. Tourist (3:22)
  10. Crash / Land (6:03)
avatar van AOVV
Toch wat minder dan het debuut, dit Forever. Ik hoor hier weer iets minder een eigen geluid, en de songs springen er (op de knappe afsluiter na) niet echt uit. Het blijft aangenaam om naar te luisteren, en door de jaren '90-connectie kan het ook wel voor een zweem van nostalgie zorgen. En vooruit, Seeing Shapes en het titelnummer zijn best puik.

3 sterren

avatar van WesleyX16
AOVV schreef:

Als je de afsluiter goed vind, wat denk je dan van Incense - On Tip of Wings We Walk (2003)? Ik vind het best wel op Incense lijken. Het is een Nederlandse band (uit de regio van Rotterdam/Delft/Den Haag) en hebben slechts 2 albums uitgebracht. Maar wel 2 hele goede.

Dit album is iets minder. Maar na een aantal keer luisteren, bevalt deze mij wel. Ja Seeing Shapes en Crash / Land zijn wel uitschieters van dit album.

avatar van DjFrankie
AOVV schreef:

Is in ieder geval de bassist van Whispering Sons die zanger