Sun Kil Moon - Welcome to Sparks, Nevada (2021)

Label: Caldo Verde

1. Angela (6:31)
  2. Welcome to Sparks (8:20)
  3. The Johnny Cash Trail (10:59)
  4. William McGirt (17:09)
  5. Long Slow Spring (6:58)
  6. Young Road Trips (5:07)
  7. Lemon Balm (5:46)
  8. Elk Grove (8:44)
  9. Morning Cherry (10:13)
  10. Hugo (13:06)
avatar van Sandokan-veld
Ennn de lijst met overpeinzingen van Mark Kozelek waar ik nog geen tijd voor heb vrijgemaakt is weer 90 minuten langer...

avatar van AOVV
Nu wel weer onder de noemer Sun Kil Moon. Dat zorgt toch voor een béétje afwisseling.

avatar van Wickerman
Gisteren tijdens het wandelen twee keer geluisterd. De ‘overpeinzingen’ zoals hierboven genoemd zijn inmiddels wel bekend en de vraag is ook hoe lang het beklijft, maar het is toch alsof je met een oude vriend het afgelopen jaar doorneemt.

avatar van madmadder
Tja, na drie nummertjes was ik er toch wel al klaar mee. Maar ja, zolang je al het geneuzel van de afgelopen jaren negeert is het wel een genie, die Mark.

avatar van Geert V.
Op deze manier komt Mark aan een niet te schatten discografie. Het blijft leuk, maar het mag toch iets meer worden vind ik.

avatar van Geert V.
Maar 't blijft heel mooi. Toch 4,5.