Steak (2007)

Frankrijk
Score / Dance
Label: Ed Banger

1. Sébastien Tellier, Mr. Oizo en SebastiAn - Arrival (0:59)
  2. Sébastien Tellier, Mr. Oizo en SebastiAn - Skatesteak (2:10)
  3. Sébastien Tellier, Mr. Oizo en SebastiAn - Chivers as a Female (2:15)
  4. Sébastien Tellier, Mr. Oizo en SebastiAn - Chuck (0:34)
  5. Sébastien Tellier, Mr. Oizo en SebastiAn - Letrablaise (0:57)
  6. Sébastien Tellier en Mr. Oizo - Ringardos (2:11)
  7. Sébastien Tellier - Stadium (1:39)
  8. SebastiAn - Itea (2:04)
  9. Sébastien Tellier en Mr. Oizo - Plug It (2:45)
  10. Mr. Oizo - X Schmidt (1:05)
  11. Sébastien Tellier en Mr. Oizo - Hashis Vers (2:00)
  12. Mr. Oizo - Blue Wet Shirt (0:42)
  13. SebastiAn - Victimo (1:27)
  14. Sébastien Tellier en Mr. Oizo - Top 50 (2:02)
  15. Sébastien Tellier - Exploites (3:06)
  16. Mr. Oizo - C.H.I.V.E.R.S. (2:04)
  17. Mr. Oizo - Bonhomme (2:32)
  18. Sébastien Tellier en Mr. Oizo - Toizelle (2:11)
  19. SebastiAn - Kinder (0:47)
  20. Mr. Oizo - Bleue (2:24)
  21. Sébastien Tellier en Mr. Oizo - Construction (0:56)
Electro_
Mr . Oizo heeft het er maar druk mee . Laatst was op TMF een Top-25 van de grootste eendagsvliegen ooit, daar stond hij ook in. Geheel onterecht, want eigenlijk is hij alles behalve een eendagsvlieg. Zojuist een nieuwe EP uitgebracht, hij produceert nummers voor Uffie en hij regisseert films waarvan dit zijn tweede is: Steak.

Een komedie over een typisch Amerikaanse student die verslaafd raakt aan cosmetische chirurgie. Ik ben erg benieuwd naar de film, maar eigenlijk nog benieuwder naar de score ervan. Naast Mr. Oizo hebben ook Sebastien Tellier en SebastiAn daaraan meegewerkt, op de MySpace van de film staan enkele nummers hiervan en die zijn ook los van de film erg leuk. Ik weet niet of de film ook in Nederland te zien is, maar volgens mij draait hij in Frankrijk gewoon in bioscopen.

Ach ja, weet TMF veel.

Dit maakt me ook wel nieuwsgierig. Die Sebastien Tellier is ook wel een erg goede liedjessmit.

avatar van luc011190
Apart concept. Deze artiesten associeer je toch niet snel met filmscores, maar ik ben zeker benieuwd!

avatar van RvL
RvL
Ik zit echt te wchten op deze soundtrack zo fucking benieuwd!

Skatesteak alleen al is te aanstekelijk

Maar deze soundtrack moet volgens de statistieken al uit zijn, alleen dus tot op heden nergens te vinden :s

avatar van RvL
RvL
Whoooeeeeiiii!!!! ik heb m!

Wat ga ik hard op C.H.I.V.E.R.S. zeg! potverdorie! haha dit s echt een brute soundtrack!

avatar van Zwammer
Dat vind ik nou geen bijzonder nummer.. maar volgens mij moet je dit ook meer als album in geheel zien

avatar van Comrade
Wat een aparte plaat.

Electro_
Ik heb hem eindelijk gehoord. Inderdaad wat RvL al aangeeft een heel gave soundtrack, eigenlijk móet je de film ook wel zien. Ben er zelf ook heel benieuwd naar. Sommige nummers hangen tegen het flauwe aan, maar over het algemeen een erg lekker album dat het ook zonder de film goed kan doen. C.H.I.V.E.R.S. is wel een hoogtepunt op de CD en ook Plug It is erg leuk.

avatar van Ollie
Waar kun je m beluisteren? Ben zeer benieuwd namelijk

avatar van De Snor
vindt ringardos echt chill en op C.H.I.V.E.R.S kan je partys geven

avatar van PaulieWalnuts
Een woord: Bonhomme.

Ik heb de film bij vlagen bekeken aangezien hij frans is en ik geen ondertiteling had Maar wat ik zo kon zien is het een aparte film, wat wel past bij de regisseur

Het nummer C.H.I.V.E.R.S vind ik echt heerlijk en die word volgens mij ook gedraaid als intro van de film. De rest heb ik nog niet gehoord maar ben hem nu aan het downloaden (werd wel is tijd) en ik ben benieuwd. Wel jammer dat SebastiAn maar 3 eigen tracks erop heeft staan.

JustaRascal
Iemand enig idee waar de dvd van deze film te krijgen is?

Heerlijke soundtrack, maffe bliepjes van Oizo, stevige beats van SebastiAn en hoge stemmetjes van Tellier, helemaal top

JustaRascal
De film lijkt me ook helemaal top, maar nergens te vinden met engelse ondertitelingen.

I know, heb hem al 2x gedownload. Maar jah niet te bekijken zonder ondertiteling. Wel leuk om SebastiAn en Kavinsky te zien acteren, maar jah helaas zijn ze niet te verstaan

JustaRascal
Ja in het Frans is mij ook gelukt maar dat trek ik niet.