LEVARA - LEVARA (2021)

Label: Mascot

1. Heaven Knows (3:04)
  2. Automatic (3:55)
  3. Ever Enough (4:10)
  4. On for the Night (4:07)
  5. Allow (4:21)
  6. Can't Get Over (3:28)
  7. Chameleon (3:27)
  8. Ordinary (3:33)
  9. Just a Man (4:07)
  10. No One Above You (3:40)
avatar van Dukebox
Eens in de zoveel tijd is er weer eens een nieuw bandje dat flink de aandacht trekt, of moet trekken. Dit keer een driemans rockbandje genaamd Levara, uit Californie. Trev Lukather zit daarin (de zoon van) en de bas wordt verzorgd door Sam Porcaro (de zoon van.....). De zang is van Jules Galli, de drums van Josh Devine, ex-One direction live. Het klinkt fris, nieuw, en toch is het rock uit de jaren 80. Klinkt het als Toto? Ja en nee. Trev heeft toch een ander geluidje dan zijn pa, maar wel doeltreffend. Galli heeft een geweldige stem, en instrumentaal klopt het allemaal. Misschien als een soort Puber Toto, moderne Toto. In elk geval zijn er al 3 singels uit, en allerdrie echt goed te pruimen! Zetten zich vast, en ondanks dat Levara nog in de kinderschoenen staat, zingt er ook zo iemand als Steve Perry background mee op de CD. Het is een driemansband, omdat waarschijnlijk door het gedoe rondom de merknaam Toto Lukather/Paich "seperate ways" gaan tov de Porcaro's , en mogelijk dat deze talentvolle Sam Porcaro daarom heeft moeten afhaken. Check de laatste single Automatic. Verslavend.

LTU
14 mei komt hij uit en kijk er wel erg naar uit om de resterende liedjes te horen na de 5 liedjes die we nu kunnen streamen.
Het klinkt allemaal erg goed!! Ik heb de vinyl gepreordered dus we wachten nog iets langer dan een weekje en dan weten we het .

avatar van Jumpjet
Lang leve de eighties! Ik ben er nog niet uit of dit goed is of niet maar stiekem luistert het best lekker weg allemaal.
De zanger doet me afwisselend denken aan James Walsh (Starsailor) en Jan Dulles (3JS) En jawel dat is een compliment.