Novastar - Another Lonely Soul [Europe] (2006)

Belgiƫ
Label: EMI

1. Wrong (3:39)
  2. Lend Me Love (4:53)
  3. Never Back Down (4:21)

met Piet Goddaer

4. Rome (4:13)
  5. Faith (5:04)
  6. When the Lights Go Down on the Broken Hearted (4:07)
  7. Lost Out over You (4:07)
  8. Ask for the Moon (3:45)
  9. This Is a Road to Nowhere (2:46)
  10. Don't Ever Let It Get You Down (4:25)
  11. Still Learning to Fly (4:26)
musicfriek schreef:
Ehm????? Foutje, deze toevoeging denk ik.....

Aanvullende info van toevoeger CHIEP:

Dit is de Europese release van het album: "Wrong" werd toegevoegd aan de originele tracklist uit 2004 en alle nummers werden opnieuw gemixt en kregen nieuwe arrangementen. "Wrong" en "Never back Down" zijn in deze versies te beluisteren op de MySpace van Novastar: http://www.myspace.com/novastaremi

avatar van musicfriek
Vind dit niet echt een toevoeging om eerlijk te zijn, maar misschien zijn er liefhebbers... Het wachten is op een nieuwe release natuurlijk

deric raven schreef:
Wat is dit voor een vreemd album?
11 nummers, maar een lengte van 8:01minuten?
Kan iemand mij hier meer over vertellen. Is namelijk ook nog eens dezelfde titel als het album uit 2004.

Lees maar zou ik zeggen

Die 2 tijden heb ik verwijderd. Of het een aanvulling is moet eenieder maar zelf uitmaken vind ik. Er zijn wel meer toevoegingen (zoals verzamelaar nummer zoveel) die twijfelachtig zijn, maar ze mogen er gewoon op lijkt mij.
Vooral het feit dat er nieuwe arrangementen zijn hebben de doorslag gegeven het toe te voegen want anders had dat ene extra nummer wel als bonustrack toegevoegd kunnen worden.
Als iemand dit album kent en weet te vertellen dat die nieuwe arrangementen niks voorstellen mag hij er wat mij betreft weer van af.

avatar van CHIEP
CHIEP (crew)
Ik heb ten tijde van de release enkel fragmenten van alle nummers gehoord (met uitzondering dus van "Wrong" en "NBD"). Ik wacht dan ook met stemmen voor ik de plaat volledig heb beluisterd (als alles goed gaat ligt in de nabije toekomst in mijn bus ).
Voorlopig weet ik dus ook alleen maar hoe lang de twee eerder genoemde nummers duren, vandaar dat ik die tijden er al had bijgezet.

@ premojoost: heb je deze versie van het album in je bezit of heb je je vergist?

avatar van ariedirk
heb hem in bezit, zag hem leggen in een cdzaak in frankrijk, ik had nog niets van novastar dus kan niet zeggen of het anders is, maar bekende liedjes klinken niets anders.
op de voorkant staat: Mixé par michael brauer, producteur de coldplay, weet niet of dit een toegevoegde waarde is aan deze versie
welleuk om dit te vinden in frankrijk.

avatar van rkdev
Heb deze versie van het album vandaag binnen gekregen. Het zijn niet echt andere arrangementen, maar eerder een iets andere mix dan op het originele album. Ook Wrong heeft een iets andere mix dan op de debuutplaat. 1e gevoel is dat ik de originelen prefereer.

edit: When the Lights Go Down on the Broken Hearted en Ask for the Moon hebben toch wel een iets ander arrangement en hebben andere lengtes dan op de originele release.

avatar van rkdev
Hmm, dat van die arrangementen valt bij nader inzien wel mee. Gewoon een andere mix dus.

avatar van pdonidvie
Is dit niet beter te klasseren onder verzamelalbums? Aangezien Wrong er ook opstaat? Een iets andere mix kan toch niet tellen als nieuw studioalbum?