Tash Neal - Charge It to the Game (2021)

Rock / Soul
Label: Black Hill

1. Something Ain't Right (4:26)
  2. Like a Glove (3:38)
  3. Boomerang (3:54)
  4. All I See Is Blood (3:04)
  5. Charge It to the Game (3:08)
  6. Catching Up (3:24)
  7. My One Mistake (3:40)
  8. Finding Your Way (4:05)
  9. Just a Little Bit (4:34)
  10. Click It Up (3:24)
  11. Bye Bye Bones (3:50)
avatar van musicfriek
Debuutalbum van Tash Neal, 1 van de 2 leden van de band The London Souls uit New York. Genre is hier een beetje lastig te bepalen aangezien Tash alle kanten op vliegt. De 3 nummers die nu bekend zijn (tracks 1, 2 en 4, te beluisteren op bandcamp o.a.) laten een heel gevarieerd geluid horen.

Somethin' Aint Right is een funky stamper en ja hoor, daar hebben we hem weer, Dan Auerbach heeft 2 nummers geproduceerd op dit album: Like a Glove en Catching Up. Like a Glove is de 1e single en is een fijne oorwurm, maar toch komt me de melodie in dat nummer me erg bekend voor, kan het nog niet helemaal plaatsen. Uiteraard met die typische Dan Auerbach-sound (Aaron Frazer ligt hier nog vers in het geheugen). All I See is Blood is weer meer een rocker.

Fantastic Negrito en Lenny Kravitz zijn wel namen waar ik aan moest denken, samengevat worden deze genres genoemd op zijn BC-pagina: rock-blues-funk-psych-r&b-pop-soul. Zeer benieuwd wat hij nog meer in petto voor ons heeft.