LTJ Bukem - Producer 01 (2000)

Dance
Label: Good Looking

1. Cosmic Interlude (8:52)
  2. Constellation (5:59)

met DRS

3. Moodswings (9:20)

met Steve Williamson

4. Coolin' Out (6:07)
  5. Demon's Theme (7:16)
  6. Music (8:49)
  7. Twilight Voyage (10:06)
  8. Orchestral Jam (9:47)
  9. Atlantis (I Need You) (7:23)
avatar van John Doe
Jazzy drum 'n' bass die erg chill is. Door de hoge productiekwaliteit en consistentie 4*

avatar van T.O.
Als LTJ deze verzameling in één keer als album had uitgebracht in pakweg 1997 ofzo, was het een veel bekendere naam in het dance-wereldje geweest schat ik.

Dit zijn namelijk vrijwel zonder uitzondering steengoede nummers, maar een album heeft te lang op zich te laten wachten en zijn 'echte' debuutplaat was toch een stuk minder dan dit.

avatar van John Doe
Dat lijkt me wel een correcte schatting, toen was de scene natuurlijk nog in bloei.

LTJ Bukem was er wel als één van de vroegste bij in 1991 met Demon's Theme. Terwijl anderen uk hardcore maakten, legde hij een serieuzere toon met z'n vroege drum 'n' bass producties.

avatar van Stapler
Atlantis

avatar van nikon42
een prachtig voorbeeld van atmospheric drum ń bass

avatar van trebremmit
Atlantis (I Need You)

Knap dat ie dat nummer al in 93 gemaakt heeft.