Nadieh - Company of Fools (1988)

Label: Polydor

1. Snow (2:57)
  2. Dance to the Rhythm (2:51)
  3. Are You Man Enough? (3:24)
  4. Haifa Blue (4:30)
  5. Passione (2:27)
  6. Company of Fools (3:09)
  7. Tense (3:04)
  8. Katoozazaï (3:35)
  9. Time and Space (3:17)
  10. Silently (3:36)
  11. The Maker (2:50)
  12. So Far, So Good (4:02)
  13. Move a Little Closer * (3:47)
  14. Green Eyes * (3:13)
Ik kende alleen Land Of Ta, maar deze vroeg overleden zangeres heeft toch wel een aantal albums uit gebracht.

Parlotones
deric raven schreef:

Gisteren nog Windforce 11 gedraaid, en dat ze in 1996 op 37 jarige leeftijd is overleden en vanmiddag deze album op cd in de handen gehad bij een kringloop, kosten 2,95. Denk dat het niet duur is, zal best een zeldzame album zijn.

Lijkt mij een goede koop.

avatar van Poles Apart
Avontuurlijk album van deze veel te vroeg overleden, maar zeer begenadigde zangeres. Begint wat stroefjes, maar wordt gaandeweg steeds beter.