Vienna Circle - Secrets of the Rising Sun (2021)

Uitgebracht in eigen beheer

1. Golden Sunset Roulette (10:04)
  2. Ghost Town Hideaway (2:21)
  3. Carnival (2:04)
  4. That Night (4:31)
  5. Rivers (3:03)
  6. Sunset Revolver (5:00)
  7. Fly Lady Fly (5:00)
  8. Secrets of the Rising Sun (5:00)
  9. Canyons (7:09)
avatar van El Stepperiño
Dit is gewoon erg goed, en wordt per luisterbeurt beter! Pakkende melodieën die beklijven en met het welbekende prograndje aanrader!

avatar van legian
Zo dat is een erg fijne plaat om te horen. Het doe me op de een of andere manier weer terugdenken aan de tijd dat ik nog al klein kind achter in de auto naar Frankrijk zat te klieren en me vader de cd van Mark Knopfler of Dire Straits maar wat harder zette. Goeie ouwe tijd .

avatar van ProGNerD
legian schreef:

Hoewel je leeftijd verborgen is, doet dit vermoeden dat we elkaar niet heel ver ontlopen... (idd lekker plaatje trouwens)

avatar van legian
ProGNerD We schelen toch nog zo'n 19 jaar zie ik. Ik gooi het er maar op dat mijn vader wat is blijven hangen qua muziek toen ik op deze wereld kwam en dat ik daarom opgegroeid ben met bands van voor mijn tijd.

avatar van Casartelli
Casartelli (moderator)
Ze lijken voor Golden Sunset Roulette wel goed naar Camels Rajaz geluisterd te hebben.

avatar van ProGNerD
Voorbereiden op de Prog Ladder van vanavond Casartelli ?