Hiatus Kaiyote - Mood Valiant (2021)

Australiƫ
Soul / Funk
Label: Brainfeeder

1. Flight of the Tiger Lily (0:35)
  2. Sip Into Something Soft (1:42)
  3. Chivalry Is Not Dead (3:26)
  4. And We Go Gentle (3:23)
  5. Get Sun (5:37)

met Arthur Verocai

6. All the Words We Don't Say (5:06)
  7. Hush Rattle (0:41)
  8. Rose Water (3:59)
  9. Red Room (3:52)
  10. Sparkle Tape Break Up (5:15)
  11. Stone or Lavender (5:29)
  12. Blood and Marrow (3:29)
avatar van Osiris Apis
Cool een nummer met Arthur Verocai!

avatar van Nevele
Osiris Apis schreef:
Cool een nummer met Arthur Verocai!

Dat nummer is inderdaad wel een hoogtepuntje in een verder toch wat matig album

avatar van Reijersen
Het is altijd interessant om naar de muziek van Hiatus Kaiyote te luisteren. Hiatus is altijd zo vindingrijk dat je weer nieuwe dingen ontdekt in hun muziek. Muziek die vaak erg boeiend is. Dan is dit Mood Valiant toch wel wat anders ingestoken dan hun vorige platen. Het is allemaal wat meer soft, zwoel en smooth vergelijken met die vorige albums. Het is allemaal niet heel erg slecht, maar ook te vaak te weinig bijzonder. Dat laatste is nou net één van de eigenschappen die de muziek van Hiatus Kaiyote normaal wel karakteriseert.