Nils Frahm - Graz (2021)

Neoklassiek
Label: Erased Tapes

1. Lighter (3:49)
  2. O I End (4:49)
  3. Because This Must Be (2:45)
  4. Kurzum (8:38)
  5. And Om (5:00)
  6. Hammers (1:51)

met Peter Broderick

7. Crossings (6:19)
  8. About Coming and Leaving (2:07)
  9. Went Missing (3:30)
Een paar jaar terug begonnen Nils en wat vrienden 'Piano Day', dat op 29 maart valt. Dit jaar krijgen we ook daadwerkelijk een cadeautje, want dit Graz is een in 2009 al opgenomen album dat nu alsnog het licht ziet.

Qua stijl zit dit erg in de hoek van zijn rustigste piano-albums, met name Empty en Solo, op een korte vocale bijdrage van Peter Broderick op livefavoriet Hammers na.

avatar van chevy93
Oude opname, vandaar dat er een paar bekende nummers op staan. Zo stonden Hammers en Went Missing ook al (in een ander live-jasje) op Spaces.