Erasure - Wild! (1989)

Label: Mute

1. Piano Song [Instrumental] (1:09)
  2. Blue Savannah (4:27)
  3. Drama! (4:04)
  4. How Many Times? (3:17)
  5. Star (3:53)
  6. La Gloria (3:10)
  7. You Surround Me (3:57)
  8. Brother and Sister (3:24)
  9. 2,000 Miles (3:38)
  10. Crown of Thorns (3:59)
  11. Piano Song (3:13)
  12. Sweet, Sweet Baby [The Moo-Moo Mix] * (5:12)
  13. Drama! [Richard Norris Mix] * (6:39)
  14. Blue Savannah [Mark Saunders 12" Mix] * (6:51)
  15. Piano Song [Live at the London Arena] * (3:34)
  16. Runaround on the Underground [Remix] * (6:38)
  17. How Many Times? [Alternative Mix] * (3:16)
  18. Supernature [Daniel Miller & Phil Legg Remix] * (6:52)
  19. Star [Soul Mix] * (5:52)
  20. No G.D.M. [Unfinished Mix] * (4:24)
  21. Drama! (Act 2) * (5:37)
  22. Brother and Sister [Live at the London Arena] * (3:32)
  23. Dreamlike State [7" A Cappella Mix] * (3:29)
  24. You Surround Me [Gareth Jones Mix] * (6:17)
  25. 91 Steps [6 Pianos Mix] * (5:24)
avatar van evert-jan
Volgens een recensie zou erasure eeen persiflage van zichzelf hebben afgeleverd, maar wat mij betreft is dat onzin!
Een plaat met lef, die een sfeer neer durft te zetten die vraagt naar meer! How many times is zó moooi.....

avatar van vigil
Een aardige plaat van dit duo. De gele sterren zijn voor Blue Savannah, Star en You Surround Me. Drie meer dan uitstekende liedjes. De eventuele 4de stem zou voor Crown of Thorns geweest zijn , ook een prima lied zijn. Dit was sowieso wel een beetje de beste periode van de band, zo tussen de Stop! EP en het Chorus album.

Ik sta op 3 maar ik zou in een gulle bui zomaar naar de 3,5 kunnen gaan, al houdt La Gloria dat op dit moment wel een beetje tegen.