Antoon - De Nacht Is van Ons (2020)

Label: Dreamteam

1. Ogen op de Troon (2:30)
  2. Deze Avond (2:42)

met Paul Sinha

8. Dansvloer (3:02)
  9. Discotheek (3:30)

met Young Dylan

10. De Nacht Is van Ons (2:52)
Antoon - De Nacht is van Ons is een hedendaagse klassieker. Invloeden zijn de horen van Miles Davis, Pearl Jam, Michael Jackson en Tupac. Hier en daar hoor ik ook wat invloeden van Cocteau Twins. Fantastisch album maar verder niks bijzonders. Een beetje ongeïnspireerd. 5 sterren: krap voldoende. Verder gewoon kutmuziek.

Tja, tja wat moet ik er gaan zeggen. De klassieker van 2020, daar kan men niet onderuit. Het hyperventileren bevalt me tegenwoordig goed. Wat een jazz album.

0,5
Dit is zacht gezegd het slechtste album van deze eeuw, ik snap dat je muziek maakt, maar je hoeft het niet perse uit te brengen.

avatar van dix
dix
MariusTYM schreef:

Jeetje, is ie er met je meisje vandoor gegaan of zo?

0,5
Gast je moest eens weten…

Ogen op de boom (2:30)
Deze Avond (wil ik dood) (2:42)
met Young Dylan

Hyperventilatie vanwege exploitatie (2:18)
Wat een (kut) Leven (2:20)
met Big2

Voor Mij is dit niks (2:48)
Antwoord (leg dit maar is uit) (2:54)
Hockeyclub want ik hou van stokken (2:40)
met Paul Sinha

Dansvloer geen tour (3:02)
Discotheek, Antoon is fake (3:30)
met Young Dylan

De Nacht Is van Ons want ik wil nooit meer licht zien (2:52)

avatar van T.A.
sal0704 schreef:
Gast... 5 betekent niet een 5, maar 5 sterren.

avatar van gaucho
Dat weet-ie zelf ook wel. Hij is er toch ook lyrisch over?