Cautious Clay - Deadpan Love (2021)

1 stem

R&B / Soul
Uitgebracht in eigen beheer

1. High Risk Travel (1:55)
  2. Shook (2:29)
  3. Karma & Friends (2:45)
  4. Strange Love (3:19)
  5. Box of Bones (2:14)
  6. Agreeable (2:15)
  7. Dying in the Subtlety (2:19)
  8. Why Is Your Clay So Cautious? (0:24)
  9. Artificial Irrelevance (2:07)
  10. Whoa (3:00)
  11. Wildfire (2:31)
  12. Spinner (2:01)
  13. Roots (2:52)
  14. Bump Stock (2:51)
avatar van Reijersen
Vast een groot liefhebber van die wereldberoemde bokser, deze Cautious Clay. Want anders kies je toch niet zo’n naam? Het album dan? Nou dan begint fijn en vertrouwd met High Risk Traveler. Een vibe die het aardig weet door te trekken in de rest van de plaat. Lekker meeknikken bijvoorbeeld op Stange Love, of wat meer falsetto op Spinner. Heel aardige songs allemaal, die zich prima in je oor nestelen. Dit allemaal zonder al te veel verassende keuzes te maken, zonder al te veel op te vallen. Maar is dat altijd erg als het gewoon prettig klinkt?