Cordae - Just Until.... (2021)

Label: Atlantic

1. More Life (3:11)

met Q-Tip

2. Dream in Color (3:02)
  3. Wassup (2:44)

met Young Thug

4. Thornton Street (3:01)
avatar van Yestsida
Sterke EP hoor.

YBN heeft hij achter zich gelaten en nu brengt hij muziek uit als Cordae. Hij is één van de weinigen uit de nieuwe lichting rappers dat ik interessant vind en nieuwe projecten van check. Met zijn debuutalbum, The Lost Boy, had hij al een solide album gecreëerd.

Deze EP is een zoethoudertje tot wanneer zijn tweede album, From a Bird's Eye View, uitkomt. Dat zou 14 januari 2022 het daglicht moeten zien.

Als de opvolger van zijn debuutalbum in het verlengde van Just Until.... ligt beloofd 2022 te openen met een knal. 4 geweldige nummers en toffe gastbijdrages van Q-Tip en zelfs van Young Thug.

4 nummers is wel wat karig en moeilijk te beoordelen, daarom geef ik niet meer dan 3,5*.