93MillionMilesFromTheSun - Why Do We Fall Apart (2021)

Rock / Pop
Uitgebracht in eigen beheer

1. Hold My Breath (6:30)
  2. All Am Now (5:13)
  3. Everything Undone (5:09)
  4. Window Ledge (4:59)
  5. The View from Woodhead (5:12)
  6. How I Feel (6:07)
  7. If You Wonder (7:04)
  8. Now or Yesterday (6:29)
  9. I'll Never Know (5:58)
  10. We Are Left Behind (5:14)
  11. Everything Goes Wrong in the End (8:25)
avatar van WesleyX16
Een bandje dat helemaal in de 90s zit met hun sound à la Slowdive, Chapterhouse en vooral Ride klinken door in hun sound. En daar is helemaal niets verkeerd aan. Want ze doen het nog heel goed ook. En dit is zeker (voorlopig) één van de beste albums van het jaar.

Parlotones
WesleyX16 schreef:

Hier ga ik achteraan Wesley, ben begonnen met Hold My Breath,[YT] en deze sound kan ik erg waarderen. Doet mij dus aan de bands denken die jij noemt. Zie een aantal lange nummers, dat vind ik altijd leuk. Dus wie weet.... Hoop dan niet dat de titel van het laatste nummer uitkomt. Deze genre word ook wel Shoegaze genoemd. Heb al een nadeel gevonden, de zang is bijna niet te verstaan.

avatar van WesleyX16
Parlotones schreef:

Dit noemen ze inderdaad shoegaze en is door My Bloody Valentine "uitgevonden".