Diesel Park West - Decency (1992)

Label: Food

1. While the World Cries Decency (4:40)
  2. Walk with the Mountain (3:07)
  3. Fall to Love (4:28)
  4. Boy on Top of the News (4:34)
  5. Somewhere in the Afterglow (5:23)
  6. Fine Lily Fine (4:42)
  7. I Want No Mystery (2:50)
  8. Till the Moon Struck Two (3:49)
  9. Hot Summer Water (4:32)
  10. Safe Life, Safe Times (5:12)
  11. Clutching at Love (4:35)
Parlotones
Deze cd een hele tijd terug tegen gekomen bij een kringloop met heel veel cd's, waarbij ik het idee kreeg dat ze een cd zaak opgekocht hadden. Heb er inmiddels al meer daar gekocht, zo ook deze met het prachtige Fall to Love. Alleen is Decency in de vergetelheid geraakt, dus ga ik deze op DD lijkende band de komende tijd eens een echte kans geven. Misschien staan er nog meer goede songs op. Word vervolgd.

Parlotones
Kwam bij toeval deze album vanmiddag tegen tussen de cd's en heb hem klaar gelegd om hem te gaan beluisteren, dus na bijna 2 jaar heb ik deze nog geen eerlijke kans gegeven.