Strontium 90 - Police Academy (1997)

Label: Pangaea

1. Visions of the Night (2:57)
  2. New World Blues (4:01)
  3. 3 O'Clock Shot [Live] (5:18)
  4. Lady of Delight (4:26)
  5. Electron Romance (5:07)
  6. Every Little Thing She Does Is Magic [Demo] (3:20)
  7. Towers Tumbled (5:31)
  8. Electron Romance [Live] (7:57)
  9. Lady of Delight [Live] (4:33)
  10. New World Blues [Live] *
  11. Towers Tumble [Live] *
Allmusic
Voorloper van the Police. Ze hebben maar een aantal maanden bestaan (1976-1977) en zijn niet verder gekomen dan wat demo's en live-opnamen, welke in 1997 zijn uitgebracht.

Allmusic
Deze versie van Every Little Thing She Does Is Magic is overigens vele malen mooier dan de latere Police-versie!

avatar van Peter88
De voorloper van wat uiteindelijk The Police is geworden. Best een leuke CD. Leuk om de vroege demo van Every Little Thing She Does Is Magic te horen. En misschien moet ik daarover Allmusic hierboven nog gelijk geven, dat deze versie mooier is dan de Police versie. Maar misschien komt dat omdat ik de latere versie van The Police zo vaak gehoord heb. Blijft overigens wel een goed nummer.

Als je van The Police houdt is deze CD leuk om erbij te hebben, maar het is wel echt voor als je verder ook alles van The Police kent.