Koreless - Agor (2021)

Label: Young

1. Yonder (1:41)
  2. Black Rainbow (4:32)
  3. Primes (0:59)
  4. White Picket Fence (2:58)
  5. Act(S) (1:42)
  6. Joy Squad (4:31)
  7. Frozen (3:23)
  8. Shellshock (4:58)
  9. Hance (1:31)
  10. Strangers (5:45)
avatar van overmars89
Toch wel een erg verfijnd mooi geproduceerd album geworden. Vooral het gebruik van de vocals spreekt mij erg aan dit album. Wanneer je wat meer UpTempo electronische nummers verwacht kom je er wel bekaaid vanaf.

avatar van Mausie
Mausie (crew)
Dat begin van White Picket Fence zou zo aan de Minecraft soundtrack toegevoegd kunnen worden wat geen kritiekpunt is overigens, lekker zen wel. En daarna transformeert het tot een episch muziekstuk

Poa
Oei, wat is Joy Squad een gigantische tune zeg

Bevreemdend om vast te stellen hoog laag deze plaat hier scoort. Thans voor mijn oren zeer genietbaar en naar mijn aanvoelen minitieus en strak geproduceerd. Een plaat die toch heel wat mensen zou moeten kunnen bekoren?