Pink Turns Blue - Phoenix (2005)

Duitsland
Label: Endless

1. The Lost Son (Phoenix) (4:40)
  2. Now's the Time (5:01)
  3. Wanderers (4:42)
  4. Dynamite (6:16)
  5. Good Times (4:17)
  6. True Love (5:01)
  7. Underground (5:22)
  8. Animal Life (4:27)
  9. The Crusade (5:09)
  10. Can Love Survive? (5:11)
  11. Feel My Soul (7:37)
Klinkt een beetje als de zang van Editors ondersteund door een The Cure geluidje. Prettige CD.

avatar van reptile71
Zeer overtuigend album dit. Er staan heel wat aanstekelijke nummers op. Ik vind het niet zo zeer een The Cure geluid, maar meer rock-achtig en de zangstem beter dan Editors of Interpol. Dit is een echte aanrader voor de liefhebbers van rock met een donker tintje, maar met een heerlijk fris geluid. Ongelofelijk dat dit zo onbekend is.
Ik ga op zoek naar meer van hun in elk geval.

avatar van Alicia
"Phoenix" is een hele mooie postpunkrockwaveschijf. Ach ja... ik ken het en dat is het belangrijkste!