The Meteors - Teenage Heart (1979)

Label: Negram

1. Action (2:54)
  2. It's You, Only You (Mein Schmerz) (4:01)
  3. Teenage Heart (3:24)
  4. Wired (4:15)
  5. Orbit (3:22)
  6. Blitzkrieg (2:12)
  7. Everything I Touch Turns to Gold (3:30)
  8. Nina (2:30)
  9. My Balls Ache (3:14)
  10. Berlin (3:08)
  11. Hold Me Tight (2:52)
  12. It's You, Only You (Mein Schmerz) * (5:17)
  13. Teenage Heart * (5:08)
  14. Wired * (4:25)
avatar van mxfnck
Goed Album!

avatar van Lontanovicolo
Verdimme, dit was één van de beste groepen in Nederland rond '80, prachtig concerten in Nederland van gezien.
It's You, Only You is nog steeds één van de meest mooiste popsong ooit geschreven in NL.

Robbiev
Mein Schmerz...geweldig nummer

avatar van Alicia
Ik heb het singletje net nog gevonden. Was destijds erg verslingerd aan It's You, Only You (Mein Schmerz)....

avatar van zaaf
Ach wat leuk je hier te treffen Alicia. Antraciet gedraaid deze plaat, destijds. Vind m nog steeds erg leuk. De opvolger vind ik eigenlijk nóg fijner.

avatar van Alicia
Dat album staat ook op de wishlist en ga ik zeker ook beluisteren!

Geweldig album , zaterdag op vinyl gevonden in Haarlem. Met het geweldige It’s You, Only You (Mein Schmerz.

Its you only you heb ik sinds die uitkomt op single, die stijgt ver boven alles uit.
Meer rock dan wave, maar goed genoeg om te houden.
Stem lijkt erg veel op Bowie soms, niet op alle tracks, viel me nooit eerder op.