DJ Khaled - We the Best (2007)

Label: Terror Squad

1. Intro (We the Best) (1:57)

met Rick Ross

2. The Movement (Skit) (0:22)

met K. Foxx

3. We Takin' Over (4:23)

met T.I., Akon, Lil' Wayne, Fat Joe, Birdman en Rick Ross

4. Brown Paper Bag (4:57)

met Lil' Wayne, Young Jeezy, Rick Ross, Juelz Santana, Dre en Fat Joe

5. I'm So Hood (4:15)

met T-Pain, Trick Daddy, Rick Ross en Plies

6. Before the Solution (4:29)

met Beanie Sigel en Pooh Bear

7. I'm from the Ghetto (5:06)

met The Game, Jadakiss, Trick Daddy en Dre

8. Hit Em Up (3:20)

met Bun B en Paul Wall

9. "S" on My Chest

met Birdman en Lil' Wayne

10. Bitch I'm from Dade County (5:46)

met Trick Daddy, Rick Ross, Trina, Dre, Brisco en C-Ride

11. The Originators (6:18)

met Bone Thugs-N-Harmony

12. New York (5:54)

met Fat Joe, Jadakiss en Ja Rule

13. I'm So Hood [Remix] * (5:42)

met Big Boi, Birdman, Busta Rhymes, Fat Joe, Lil' Wayne, Ludacris, Rick Ross, T-Pain en Young Jeezy

14. The Streets * (3:46)

met Shareefa en Willy Northpole

15. No Hook *

met Cassidy, Jim Jones, Rob Cash en Styles P

16. Choppers *

met C-Ride, Dre en Joe Hound

17. Make It Rain [Remix] * (7:00)

met Ace Mack, Birdman, Fat Joe, Lil' Wayne, R. Kelly, Rick Ross en T.I.

18. Sexy Lady [Original Remix] * (4:32)

met Jim Jones, Junior, Rich Boy en Yung Berg

avatar van waxs
Zo hé, hij ziet er wel heeeeel stoer uit!

Akonner
Leuk/vrolijk album geen hoogstaande nummers een nr steekt er met kop en schouders boven uit en dat is I'm From The Ghetto. 3*.

Lil Bizzy Bone
wat is The Originators toch een pracht nummer, veel critische zeggen dit is slecht nummer enzo, maar is prachtig nummer krayzie's flow is gek, layzie's flow is gek, en wish' flow is gek, die piano intro deed me denken aan Days of Our Livez, prachtig nummer, alleen die beat is beetje vreemd maar tog strak.

avatar van Young_Buck
Ik wordt gek van ze Nigga We The Best en dan ook nog de manier waarop.

avatar van j.b.b.l
Serieus,wat doet die gozer?Hij koopt beats van producers en nodig zijn vrienden uit.Alleen de intro en the solution heeft hij geproduceerd.Raar vind ik dat,als hij een producer is,produceerd hij toch dan zijn eigen nummers?Dan durft hij zichzelf "beat novacaine" the noemen.

avatar van Cold Shadow
Losgestaand van het feit dat Khaled (behalve het samenbrengen van de artiesten) weinig met het album te maken heeft. De producties zijn heel erg goed, en dit album heeft zeker een paar zieke tracks. Eigenlijk valt alleen op Khaled met z'n We The Best te haten.

@ j.b.b.l : Is dat echt? Dat wist ik niet... De plaat klinkt wel vind ik, op een rare manier dan

Mezelf
Het vreemde is, dit is gewoon het beste bij elkaar geraapt, op cd geprint en verkopen maar. Toch is dit een hele goede cd, naar mijn mening.

De overvloed aan gasten ontsijgt het niveau "irritant" naar "afwisselend" en ook de producers leveren vakwerk af. Klinkt gewoon lekker.

Lesley079
lekker cd'tje

vooral het nummer met Bone Thugs en I'm So Hood zijn lekker!

avatar van Rene1979
0,5
Slechte plaat
2 of 3 lekkere nummers die weer overstemt worden met WE THE BEST!

Mijn stem wordt een 1 voor de lichtpuntjes

j.b.b.l schreef:

het is ook een dj he

X-man
2,5 voor het handjevol nummers die het luisteren waar zijn. Dan heb ik het over The Originators, Brown Paper Bag, I'm From The Ghetto en New York.

avatar van WeztSide
Als zij de beste zijn wie is er dan de slechtste?

avatar van Stapler
WTF.. #3 is 54 miljoen keer bekeken op youtube .

avatar van Jorge-E
Lil Bizzy Bone schreef:

Prachtnummer inderdaad. Staat al een klein weekje op repeat.

avatar van MAS
MAS
Geniaal ik lees net op hiphopleeft dat hij een album gaat uitbrengen getiteld We the Best Forever.

avatar van Harderwiek
Vind dit nog best lekker ook Simpel, maar vermakelijk:) Komt wel door de gastartiesten...

avatar van Silky & Smooth
Dit blijft toch zijn beste plaat. Weezy op z'n best op We Takin' Over en Brown Paper Bag!