Archive - Versions Remixed (2020)

Rock / Electronic
Label: Dangervisit

1. Lights [Darkstar Remix] (3:39)
  2. Kid Corner [Glok Remix] (8:03)
  3. Bright Lights [Vessels Remix] (5:38)
  4. Fuck You [Taroug Remix] (4:49)
  5. Erase [Hope Remix] (6:15)
  6. Again [Mount Alaska Remix] (5:41)
  7. Pills [Richard Norris Pills in Space Remix] (7:02)
  8. Nothing Else [Russian Linesman Remix] (5:11)
  9. Remains of Nothing [Bokka Remix] (3:58)
  10. End of Our Days [Mount Alaska Remix] (4:59)
  11. The Empty Bottle [Archive Remix] (4:18)
Als fanboy van deze geweldige (vooral) liveband word ik hier niet bepaald gelukkig van. Werkelijk geen één nummer komt in de buurt van het origineel. En al zeker live niet. Ik snap best dat artiesten in deze tijd inkomsten moeten hebben.......maar zoiets? De prachtige stem van Holly Martin is volledig de vernieling ingemixed. Trap onder je kont Darius en Dave.

avatar van clayhill
Helaas. Mee eens ! Heb wel de nieuwe Archive ge-pre-ordered.
Nieuwe Birdpen al beluisterd ? En de solo plaat van Danny onder de naam D GEE Mono ?

clayhill schreef:
Helaas. Mee eens ! Heb wel de nieuwe Archive ge-pre-ordered.

De nieuwe Birdpen heb ik één keer beluisterd. Eerste indruk is zeker niet slecht, maar moet nog vaker gaan luisteren. Het album van Danny heb ik nog niet gehoord. Komt ongetwijfeld.