Holy Holy - Hello My Beautiful World (2021)

Australiƫ
Label: Sony

1. Believe Anything (4:14)
  2. How You Been (3:42)
  3. The Aftergone (3:55)

met CLEWS

4. The Aftergone (2:04)
  5. Port Rd (3:21)

met Queen P.

6. Hello My Beautiful World (4:16)
  7. Ghosts (4:54)
  8. I.C.U. (3:46)
  9. I.C.U. (2:31)
  10. Stand Where I'm Standing (3:55)
  11. Shoreditch (5:05)
  12. So Tired (4:08)
  13. So Tired (2:12)
  14. Here and Now (3:34)
Dim
Op het vierde album word je niet overdonderd (zoals op eerdere platen nog wel eens gebeurde); het is redelijk vlak, maar gelukkig voegen de gastmuzikanten veel toe.

avatar van Pinsnider
Daar ben ik het hartgrondig mee oneens!! Waar ik hun eerdere platen inconsistent en soms zelfs rommelig vond hebben ze hier wat mij betreft hun eigen smoel volledig ontwikkeld. Een heerlijke, constante, plaat met nummers die stuk voor stuk uitstekend in elkaar zitten. Ook de algehele sfeer bevalt me! Een knijter als "Faces" staat er niet op, maar daar staat tegenover dat de plaat wat mij betreft van start tot finish weet te boeien EN te overtuigen.